Reply to comment

Erittäin hyvä huomioita ja ehdotuksia! Lämmin kiitos näistä.

Toivon, että taajamien ulkopuolella Vantaalla nopeus voidaan nostaa sen verran korkeaksi, että raiteet tarjoavat mielekkään vaihtoehdon myös pidemmille matkoille. Pysäkkitiheyden ei tarvitse olla sama kuin kantakaupungissa. Mainitsemasi verkosto on kuitenkin erittäin tärkeä jotta se palvelee laajaa joukkoa asukkaita.

Iso haaste pääkaupunkiseudulla on kehäteiden nopea ruuhkautuminen. Jatkuvallakaan lisäkaistojen rakentamisella ei kyetä sitä riittävästi helpottamaan. Siksi osa liikenteestä tulisi saada raiteille myös Vantaan poikittaisliikenteessä Hakunilasta ja Tikkurilasta Myyrmäkeen ja jopa Pähkinärinteeseen saakka. Samalla Kehä III lähellä olevat työpaikka- ja asuntoalueet vahvistuisivat. Tämä on siis yksi vaihtoehto.

Lämmin kiitos erittäin perustelluista ajatuksista. Linjaus- ja liityntävaihtoehtoja pitää pohtia ajan ja kartan kanssa.

4.10.2017 12:51
Sirpa Kauppinen

Reply

CAPTCHA
Frågan kontrollerar om du är en människa och används för att hindra spam-robotar.
Tue vaalikampanjaani
-Pekka Haavisto
"Olen tutustunut Siruun mm. Vihreiden elinkeinopoliittisesa työryhmässä. Siru on vihreän talouden asiantuntija, jolla on näkemystä niin pk-yritysten toimintaedellytysten parantamisesta kuin yhteiskuntamme isoista tulevaisuuden haasteistakin. Hänellä on myös kykyä etsiä toimiva ratkaisuja. Tällaisia päättäjiä Suomi tarvitsee."
-Ville Niinistö
"Tunnen Sirun pitkältä ajalta ja voin suositella häntä lämpimästi mitä vaativimpiin valtiollisiin tehtäviin."
-Heidi Hautala
"Tunnen Sirun hyvin vihreiden puoluehallituksen työstä. Siru olisi erinomainen kansanedustaja, hän toisi eduskuntaan uutta virtaa. Hän on aktiivinen, suorapuheinen ja luova ja hänellä on todella hyvä asiantuntemus ympäristöpolitiikassa."
-Anni Sinnemäki
"Siru on tarmonpesä, jolla on laaja asiantuntemus ja kyky keksiä luovia ratkaisuja."
-Satu Hassi

Reply to comment

Erittäin hyvä huomioita ja ehdotuksia! Lämmin kiitos näistä.

Toivon, että taajamien ulkopuolella Vantaalla nopeus voidaan nostaa sen verran korkeaksi, että raiteet tarjoavat mielekkään vaihtoehdon myös pidemmille matkoille. Pysäkkitiheyden ei tarvitse olla sama kuin kantakaupungissa. Mainitsemasi verkosto on kuitenkin erittäin tärkeä jotta se palvelee laajaa joukkoa asukkaita.

Iso haaste pääkaupunkiseudulla on kehäteiden nopea ruuhkautuminen. Jatkuvallakaan lisäkaistojen rakentamisella ei kyetä sitä riittävästi helpottamaan. Siksi osa liikenteestä tulisi saada raiteille myös Vantaan poikittaisliikenteessä Hakunilasta ja Tikkurilasta Myyrmäkeen ja jopa Pähkinärinteeseen saakka. Samalla Kehä III lähellä olevat työpaikka- ja asuntoalueet vahvistuisivat. Tämä on siis yksi vaihtoehto.

Lämmin kiitos erittäin perustelluista ajatuksista. Linjaus- ja liityntävaihtoehtoja pitää pohtia ajan ja kartan kanssa.

4.10.2017 12:51
Sirpa Kauppinen

Reply

CAPTCHA
Frågan kontrollerar om du är en människa och används för att hindra spam-robotar.